28 Mart 2017 Salı

BAŞIMI ALIP GİDESİM VAR



Alıp başımı gidesim var,
Ege`de ıssız bir koyda kaybolmak ,
Palamut Bükü`nde ılgın ağaçları altında serinlemek,
Kekova`da denize dalıp Batık Kent`i yurt edinmek istiyorum.

Gazipaşa`da muz bahçelerinde ırgatlık etmek ,
Aydıncık girişinde Soğuk Su kenarında saç kavurma yemek ,
Musa Dağı`ndan  inerken Vakıf Köy`de alış – veriş etmek ,
Zeugma mozaiklerinde derin hayallere dalmak istiyorum.

Birecik`te Kelaynak kuşlarına bakıp Fırat`a ağıtlar yakmak,
Hasankeyf`te sandalla gezerken Rum Kale`sini selamlamak,
Midyat`ın taş evlerinde konaklamak,
Nemrut tanrılarına konuk olmak istiyorum.

Muş dağlarında ters lale toplamak ,
Erzincan`da tandır kebabı , tandır ekmeği yemek,
Palandöken`de karlarda yuvarlanmak,
Çoruh nehrinde balık tutmak istiyorum.

Hamsi Köy`ün sütlacı , Zigana`nın yaylaları,
Karadeniz`in coşkun dalgaları ,
Arhavi`li İsmail`in kürek çeken kolları ,
Hopa`dan Artvin`e geçmek istiyorum.

Gün doğumunda Sinop Hapishanesinde mahkum olup ,
Güneş batarken Meriç kıyısında kadeh tokuşturmak,
Gökçeada`da Madam`ın kahvesini içip,
Behramkale`den Ege`ye bakmak istiyorum.

Başımı alıp gidesim var,
Issız koylarda kaybolmak ,
Kumsallarda şişemden şarap yudumlamak,
Dalga sesinde hüzzam şarkı dinlemek istiyorum…

28 Mart 2017  11 15   

Hiç yorum yok: